Digitális oktatás - A Miroslav Krleza Horvát Iskolaközpont hivatalos honlapja

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Információk
Tisztelt Szülők!

A Kormány döntése értelmében 2020. november 11-től bevezetendő digitális munkarenddel kapcsolatban a következőkről szeretném Önöket tájékoztatni:
  • Elsődleges távoktatási felületnek a Microsoft Teams alkalmazást tekintjük. Ennek használatáról az iskola honlapján találhatnak tájékoztatást. Minden diákunk számára iskolai Microsoft fiókot regisztráltunk vezeteknev.keresztnev@krleza.hu (pl. krleza.miroslav@krleza.hu) felhasználónévvel és Krleza2020 kezdeti jelszóval, amit az első bejelentkezésnél meg kell változtatni. A diákok osztályfőnöküktől megkapják a tankörök (tanórák) kódjait, amit felhasználva be tudnak jelentkezni az egyes tankörökbe. A tankörök főbb menüpontjait használva (Bejegyzések, Fájlok, Órai jegyzetfüzet, Feladatok, Osztályzatok, Értekezlet) a tanár kiértesíti a csoportba bejelentkezett diákjait a várható feladatokról.
  • A tanároktól való segítségkérés az online térben csak munkanapokon és munkaidőben (8:00 és 16:00 óra között) történik, ha ettől eltérnek a diákok vagy a szülők, a választ a következő munkanapon kapják meg.
  • A hivatalos osztályzatok minden esetben a MozaNaplóba, mint elektronikus naplóba kerülnek bejegyzésre.
  • Az értekezlet jellegű tanórákról kizárólag a tanár készíthet videófelvételt és ezt a Microsoft Teams által biztosított tárhelyre feltöltheti. A felvételeket a tanár csak a tárhely szabad kapacitásáig tudja megőrizni, ezért a diáknak célszerű ezeket rögtön a tanóra után saját tárhelyre elmenteni.A videókonferenciás órák látogatásakor a diákok bekapcsolt webkamerával jelentkezzenek be és álljon rendelkezésükre mikrofon, hogy aktívan részt tudjanak venni az órán. A személyiségi jogok védelmében a diákoknak TILOS képernyő- vagy mozgóképes felvételt készíteni a videókonferenciás órákról. Ha ez mégis megtörténne, az fegyelmi eljárást von maga után.
  • A tanórákat órarend szerint tartjuk. Amennyiben a diák nem jelentkezik be az órára, hiányzását a tanár a MozaNaplóban rögzíti. A diák megbetegedése esetén továbbra is kérjük, hogy értesítsék az osztályfőnököt illetve utólag elektronikus úton csatolják az igazolást, hogy az esetleges távolmaradás igazolható legyen. Amennyiben a szülő nem jelez, a diák hiányzása igazolatlan mulasztásnak minősül.
  • A szülőkkel a MozaNapló, mint elektronikus napló felületén keresztül történik a hivatalos kommunikáció.
  • A tavaszi gyakorlattól eltérően egyéni és kiscsoportos konzultáció szervezésére van lehetőség, ez a szaktanárral való külön egyeztetés tárgya lehet. Történhet szaktanár vagy a diák kezdeményezésére is.
  • A diákok kötelesek a problémáikat, kérdéseiket időben jelezni a szaktanárnak vagy az osztályfőnöknek. Amennyiben a tanuló nem jelez problémát a feladat értelmezésével kapcsolatban a határidő lejárta előtt legalább 24 órával, úgy a későbbi jelzést a szaktanár nem köteles a feladat értékelésekor figyelembe venni. Amennyiben a diák nem küldi be határidőre a kitűzött feladatot, a mulasztás elégtelen osztályzatot is vonhat maga után.
  • Az SNI tanulóknak az online számonkéréseknél is biztosítjuk a különleges bánosmódot:
  • időhosszabbítást vagy kevesebb feladatot.
További kérdéseikkel forduljanak bizalommal gyermekük osztályfőnökéhez vagy az igazgatósághoz!
Mindannyiuknak jó egészséget kívánunk!


Kedves Szülők!
A tantermen kívüli digitális oktatás teljes értékű oktatásnak számít, kérjük, hogy gyermekeik, tanulóink egészsége megőrzése érdekében tartsák Őket otthon és 08 és 16 óra között (az értelemszerű szünetek beiktatásával) az előmenetelükkel kapcsolatos tevékenységet folytassanak!
A korábbi intézkedéseket a fentiekkel kiegészítve, módosítva továbbra is, határozatlan időre tartjuk fenn!

Gyermekeink és mindannyiunk érdekében megértésüket tisztelettel köszönjük!
Intézményvezetés
Pécs, 2020. 11. 10.
Miroslav Krleža Horvát Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Kollégium
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz